Více než 31 % zákazníků má doma reklamní tašku s potiskem! Je mezi nimi i ta vaše?

Věděli jste, že reklamní tašky s potiskem patří k nejoblíbenějším propagačním předmětům? Není tomu jen u firem, pro které je jejich výroba finančně nenáročná, ale stejně to vnímají i zákazníci, kteří oceňují zejména jejich užitečnost. V dnešním článku, který vychází z výsledků statistik Sageworld, vám prozradíme, jak vytvořit tašky, které budou efektivním reklamním nosičem. Věnujte pozornost i naším tipům na propagační předměty, do kterých se vyplatí rovněž investovat.

 

Díky reklamní tašce s potiskem bude vaše reklama v neustálém pohybu

Představte si následující situaci. Váš zákazník si u vás zakoupí zboží, které umístíte do reklamní tašky. Po cestě z vaší firmy je na očích velkému množství potenciálních zákazníků. Jelikož jste tašku vyrobili z kvalitního materiálu a zdobí ji poutavé logo, zákazník se s největší pravděpodobností rozhodne použít ji opakovaně.

Taška s vaším logem může získat až 6 000 impresí. Mezi ostatními propagačními předměty tedy jasně vede a přitom vás její výroba skoro nic nestojí.

 

Není taška jako taška!

Je prokázané, že obdarovaní hodnotí propagační předměty z hlediska jejich užitečnosti. Zde platí, že co je důležité pro ně, musí být zákonitě důležité i pro vás.

Nejen u tašek, ale i všech dalších reklamních předmětů, byste si měli dát za cíl vytvoření kvalitního předmětu s praktickým využitím. Pouze v takovém případě můžete považovat svou investici za efektivní.

Jak jsme již zmiňovali, tašky patří mezi nízkonákladové propagační předměty. Na druhou stranu si myslíme, že se na nich nevyplatí šetřit. Inspirujte se u firem, které během roku 2019 investovaly do reklamy. Ukažte svým zákazníkům, že pro ně chcete jen to nejlepší a dejte si záležet s výběrem materiálu. Koneckonců to děláte i sami pro sebe, protože čím kvalitnější produkt vyrobíte, tím delší dobu bude vaším zákazníkům sloužit.

Tip: Cílíte na mladou generaci? Zařaďte mezi své propagační předměty udržitelné tašky a ukažte jim, že je pro vás důležitý odpovědný přístup.

 

Vytvořte motiv, se kterým se vaši zákazníci ztotožní

Přemýšlejte o vaší cílové skupině a sdělení, které chcete předat. Víte, co udělá vaším zákazníkům radost? Jste si vědomi své konkurenční výhody? Dejte to prostřednictvím svého sdělení vědět!

Při pohledu na vaší tašku by si měl každý hned vybavit vaši firmu a to se jim nepodaří bez umístění dostatečně velkého loga. Výhodou tašek je jejich štědrá plocha, proto si můžete kromě loga dovolit i slogan a libovolný motiv.

Vaše taška musí upoutat pozornost, proto neváhejte k vytvoření motivu přizvat kreativní oddělení.

 

VŽDY VYCHÁZEJTE Z ÚČELU, JAKÝ MAJÍ TAŠKY PLNIT:

  • Chcete představit nový produkt?
  • Informovat o probíhajících akcích?
  • Udělat radost stálým zákazníkům?
  • Zvýšit povědomí o značce?

Účel zvažte vždy v samotném úvodu, než se pustíte do přípravy návrhů.

 

Reklamní tašku můžete darovat samostatně, nebo do ní umístit další propagační předměty

Zkuste se vžít do role vašeho zákazníka a zamyslete se nad tím, jaký předmět by mu udělal radost a jaký předmět mu chybí.

Mezi nejoblíbenější předměty patří oblečení a psací potřeby. Konkrétně u mužů to jsou trička a čepice. U žen vedou psací potřeby a hrnky. Z o trochu dražších předmětů se může jednat třeba o pouzdra na mobilní telefony.

Jedno je jisté – reklamní předměty nikdy nevyjdou z módy a jejich zařazení do marketingového mixu zvyšuje výrazným způsobem i efektivitu dalších aktivit marketingového charakteru. Nezapomeňte, že své produkty můžete originálním způsobem propagovat i na sociálních sítích.

Byla by pro vás při výběru reklamní tašky důležitější cena nebo kvalita provedení? Podle čeho byste si vybrali dodavatele reklamních předmětů?

Markéta Kadeřábková